7 Ekim 2012 Pazar

Alışveriş ve Yürüyüş

 

H A F T A S O N U,  B İ R A Z  A L I Ş V E R İ Ş  B İ R A Z 

Y Ü  R Ü Y Ü Ş

Evet tempolu bir haftanın ardından işte cuma akşamı geldi. Planlar planlar planlar o kadar çok şeyi bu iki güne sığdırmaya çalışıyoruz ki plan yaparken bile bahar yorgunluğunu hissediyoruz. Ama olmazsa olmazlardan biri elbette alışveriş..En sağlıklısı; en uygun fiyatlısı; çocuklar ne sever bir saniyede bile bir sürü fikir kafamızdan geçiyor. Ben bu gün sizlere İstanbul'da burnumuzun dibindeki organik pazarlardan bahsedeceğim. Ama evden çıkmak istemiyorum kapıma kadar gelsin diyorsanız ki ben bu hafta aynen böyle bir tembellik yaptım:) internetten sipariş verebilirsiniz.
 
 
1) Özgürlük Parkı Her Pazartesi,
2) Feriköy Pazarı, Salı ve Cumartesi günleri,
3)Maltepe Pazarı Kışlalı Caddesi- Pazar günleri,

4) Kartal Pazarı Kartal Meydanında -Pazar günleri,
5) Eminönü Köylü Pazarı- Fatih- Kadın pazarı- Her gün
6) Kasımpaşa Pazarı-Kastamonu Pazarı Galata Köprü altında kuruluyor pazar sabah çok erken 6-7.00
7) Tuzla Pazarı Tuzla Sahil-Cumartesi günleri kurulan organik, köylü pazarı.
 
8) Ayrıca Tema Ürünlerini her zaman alabileceğiniz Temari ürünleri var.    http://www.temari.com.tr/hakkimizda.html
 
9)  Arıkan Çiftliği Silivri, internetten sipariş
10) İpek Hanımın çiftliği Aydın Nazilli- İnternetten sipariş
11) Ben Seferi Pazar'ı tercih ediyorum, harika erikleri,üzümleri yiyerek size yazıyorum.İnternetten sipariş veriyorum 1 günde geliyor. Çilek reçeli ve balı da çok güzel, ayrıca salatalıkları çocukluğumdaki gibi kokuyordu. Girit kabakları tam başparmağım büyüklüğünde..
          
https://www.seferipazar.com/shop/index.php
Biraz da Seferi Pazardaki fiyatlardan bahsedeyim. Domates 3,5 TL, Girit Kabağı 3,5TL, Kırmızı Erik 3TL, Dereotu,Maydanoz, Roka,Nane 0,5TL, Patlıcan  4TL aşağı yukarı İstanbul Kadıköy yakasındaki market rakamlarına yakın, ancak doğal ürünler bunlar; üstelik gayet körpe ve makul büyüklükteler.   
Hafta sonları, bazılarımız için alışveriş zamanı..haydi gidelim ..
 
Anadolu Yakasında yürüyüş ve bitki teşhisi yapabileceğiniz NGBBahçesine giderseniz; bitkileri hayvanları bir arada görüp mutlu olursunuz. Bakınız, ben bu hafta ne kareler yakaladım..Göletlerin üzerinde gerinen Su kaplumbağaları ile bir suya bir yapraklara atlayıp duran kurbağalar, farklı cinslerde nilüferler..Erken gidiniz keyfini çıkarınız. Yanınıza bir de termosta çayınızı koyarsanız; keyfinize diyecek olmaz..
 
 
 
 





 
 


 
 
 

Hiç yorum yok: